Follow Me

Творіння руки людини в мистецтві, ніколи не може бути вище натхнення його серця.



By  Myzzza     середу, лютого 05, 2014    Мітки:,, 
Натхнення і мистецтво - це дар Богів, а Боги ніколи не обдарують лиходіїв ..
Малюнки взяла у потрясного художника та музиканта  Журавель Юрія


Після малюнків трошки поезії))):

Цього вірша написала студентка Школи журналістики УКУ киянка Оля Перехрест.

 Здраствуй, мамо, я - екстреміст. 
Я ношу синьо-жовтий прапор, 
їжджу під межигірську хату, 
ланцюгами єднаю міст. 
Знаєш, мамо, я - екстреміст.
Я співаю "іще не вмерла...", 
я вважаю "героям - слава!", 
я до чорта ночей провела 
з ліваками та ультраправими. 
Мамо, я тепер екстреміст. 
За усі наші люті гасла, 
за шоломи, шарфи і маски 
Мені світить до десяти. 
Тож домів можу я не прийти. 
У системи окремий хист - 
нам ламати хребти і ребра. 
І сьогодні нам дуже треба 
не віддати своїх під тиск. 
І який тепер сенс мовчати? 
Я не маю чого втрачати. 
Мамо, я тепер екстреміст.

Ще один вірш який знайшла ТУТ:

МАМО, Я - ЕКСТРЕМІСТ ! 
Нас вчора травили газом, 
Та я не боявся впасти - у мене тепер є вісь. 
Мамо, я - екстреміст! 
Бо брат мій, що прагнув волі, 
Стояв на морозі голим, 
та поглядом линув ввись. 
Мамо, я - екстреміст, 
Вдихаю дими Майдану, 
Життя своє, Богом дане, 
гартую під кулі свист. 
Мамо, я - екстреміст, 
І шля'ху назад не буде, 
Бо в моїх пробитих грудях 
гуркоче, мов грім -"Борись!". 
Мамо, я - екстреміст, 
Я кров'ю cкропив землицю, 
Вірю - мені проститься 
завтра, а чи колись. 
Мамо, я - екстреміст, 
Я вже не боюся смерті. 
Війна потребує жертви... 
Рідна моя, молись !!!

Ну... як, теж, хтось сказав "Музика - це мова світу"! Тому українські народні хіти часів Майдану:




"Горіла шина, палала"

Skylė (Браття) - Присяга (українською, live in #euromaidan)
та


Кліп "Бочка"

"Творити - означає вбивати смерть." Ромен Роллан


Борімося та поборемо! Слава Україні!!!






© Myzzza

All contents of this blog are subject to copyright. You may not copy, dissemination (including by copying to other sites and resources on the Internet) or any other use of the information and facilities without prior authorization.альтернативный текст

Немає коментарів:

Дописати коментар

myzzzadreams. На платформі Blogger.

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Translate