Follow Me

День жалоби



By  Myzzza     суботу, листопада 23, 2013    Мітки:, 

23 листопада 80-ті роковини Голодомору в Україні, Геноциду Українського народу.
В моєму домі, як і у мільонів українців, палатиме вогник пам'яті...


80 років тому радянська влада навмисно винищувала українців, а вчора, НЕВИБРАНА мною, моєю родиною та близькими, влада, наплювавши на мою волю, волю українського народу та Конституцію України, зупинила євроінеграцію! Вони не просто прийняли за мене рішення - це ДЕРЖАВНА ЗРАДА!

Тому я, як громадянин України, вимагаю відставки уряду та притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності пана Азарова (Пахло). Його дії рівні діям за які ув'язнена Тимошенко (перевищення службових повноважень)!
Вимагаю повного реформування Беркута та міліції. Скільки ще часу вони будуть нищити наших людей за наші ж гроші?
Я відмовлюясь надалі годувати бандитську міліцію та владу. ПОВНИЙ БОЙКОТ ВЛАДІ!!!

Моя родина вимагає Імпічмент Президента!

Ми довго та важко видряпувались з лап Москалії, щоб нас знову туди затягували!? Ми боролися за свою незалежну державу, ми відбудовували свою розкрадену країну. Рівно 9 років тому українці силою та волею могутньої нації відстояли свій вибір... І я вірю, що ми знову зможемо це зробити!!!

Я вважаю себе цілком європейською людиною, українкою зі своєю мовою, своїми національними традиціями та цінностями! Я не бажаю повернення до радянського союзу! Я хочу щоб мої діти мали змогу бути вільними громадянами у демократичній країні! Щоб вони мали змогу отримувати гідну освіту, а не вчили "стихи про дедушку Ленина". Щоб вони були впевненні у своїй державі, щоб вони мали міцний правовий і соціальний захист!

Тому, з цього моменту і надалі мій блог буде укаїномовним. Також моя родина оголошує бойкот російським товарам. Відразу перепрошую своїх російських та російськомовних читачив,  друзів - нічого особистого!  Google-перекладач завжди допоможе зрозуміти зміст моїх повідомлень, а якщо будуть питання - з великою радістю вам все поясню.

Я буду боротися за майбутнє своєї родини та своїх дітей усіма засобами, якими мене наділяє Конституція України!!!
Пропоную моїм співвітчизникам, які не байдужі до долі своєї країни та своєї сім'ї - не мовчати, показати цим гнилим політикам хто головний в цій державі!

СЛАВА УКРАЇНІ!!! ГЕРОЯМ СЛАВА!!! 


 Цей банер буде очолювати бокову панель мого блогу. Ним я публічно оголошую про свій свідомий вибір!  Всім бажаючим приєднатися, пропоную додати цей банер до своєї сторінки.





© Myzzza

All contents of this blog are subject to copyright. You may not copy, dissemination (including by copying to other sites and resources on the Internet) or any other use of the information and facilities without prior authorization.альтернативный текст

2 коментарі:

  1. Оля, скорблю вместе с тобою! Историю уже не переделаешь, а будущее в наших руках! Ты молодец- очень патриотична!

    ВідповістиВидалити

myzzzadreams. На платформі Blogger.

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Translate