Follow Me

Моя иллюстрация к произведению известного украинского поэта-шестидесятника Николая Винграновского. Конкурс на Корреспондент.net



By  Myzzza     пʼятницю, березня 22, 2013    Мітки: 



Ви, як стежка, кохана.
    Лине сон мій по вашій стежині.
З неба падають зорі в дзьоби журавлів.
На крило небокраю
    сіла хмара в червоній хустині
І задумалась, тиха, над краєм землі.

Засинайте, спочиньте…
    Вашій мрії я серцем заграю
В бузинову сопілку дитинства свого,
Бо у ваших долонях
    голос мій достига урожаєм,
Тихоплинні слова колисають його.
Засинайте, спочиньте…
    Спить у казці лиха бабаюка,
На газеті заснула біля мене хороша розлука,
Чебрецями і вишнями пахне вона…
Із крила небокраю
    впала хмари червона хустина,
І виглядує вірш мій,
    наче хлопчик рудий, із-за тину…
Бузинова сопілка у золоті сну…


Жутко хочу победить..Хочу новый планшет, а то мой шалить последнее время начал(((

© Myzzza

All contents of this blog are subject to copyright. You may not copy, dissemination (including by copying to other sites and resources on the Internet) or any other use of the information and facilities without prior authorization.альтернативный текст

Немає коментарів:

Дописати коментар

myzzzadreams. На платформі Blogger.

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Translate